Znaczące powiększenie taboru ładownego PIWOWARCZYK

Posted by Jakub Ślęczka
Category:

Okres niemal całego kwietnia odbył się pod znakiem braków naczepowych. Osoby prowadzące poszczególne destynacje skarżyły się na niewystarczające możliwości załadunkowe. Rozciągnięte tranzyty wywołane przyspieszonymi załadunkami i opóźnianymi z woli Klientów rozładunkami spowodowały niedomiar środków do pracy.

Celem rozwiązania tego problemu niezbędnym było znaczące rozszerzenie parku maszyn, w tym wypadku naczep. Analiza ostatnich miesięcy pokazała, że za równomiernym wzrostem ilości ciągników siodłowych, stosunkowo małym odsetku sprzedawanych starszych maszyn, tabor naczepowy zachował status quo. Tym samym doszło do niebezpiecznego zbliżenia ilości ciągników siodłowych i naczep. Zawsze utrzymywaliśmy przewagę naczepową nad środkami silnikowymi i tak też musi pozostać przy naszej specyfice pracy.

Okres maja to odbiór 40 nowych naczep typu MEGA w znanym już nam ośrodku w niemieckim Altenberge, siedzibie SCHMITZ CARGOBULL. Odbierane w 4 transzach po 10 szt, naczepy będą należeć do najpopularniejszej odmiany S 02. A zatem, 3,01m. wewnętrznej wysokości, z podnoszonym dachem, multilock’iem oraz certyfikatem XL Code.

1

?
?